zondag 1 september 2013

UPDATE!

Vanwege internet problemen thuis heb ik niks meer kunnen plaatsen, een week lang. Maar ik ben er weer en blijf nu hopelijk. Sinds een tijdje doet UPC een beetje raar bij ons dus hopelijk lossen ze het snel op. Ik plaats nu even een update van de hele (gemiste) week.


Maandag
Een lekker dagje niksen met vriendlief. Wat was ik moe die dag. Ik kreeg wel steeds meer last met ademhalen. En ik besloot om me haar toch maar weer te knippen.. nu alleen nog even wachten met wanneer we het nou gaan doen. Ondertussen heb ik flink gezocht in de winkel naar een geschikte babyfoon.. nu alleen nog wachten op internet op te bestellen - vaak vind je dat ene merk goedkoper.

Dinsdag
We gingen naar vrienden toe maar mijn hond moest mee. Ik kan hem niet zo lang alleen laten en zeker nu niet want hij wilt me goed in de gaten kunnen houden. Na wat gemopper van mijn hond kon hij het redelijk vinden met die van hun. Gelukkig zijn het beide kleine honden, scheelt al een hoop. We hebben heerlijk (afhaal) gegeten daar. B. heeft mijn vriend zijn haar gedaan en voor de eerste keer dreads bijwerken moet ik zeggen dat ze het goed gedaan heeft. We moesten in de avond wel haasten omdat we anders de laatste metro zouden missen. Maar eind goed al goed hebben we het wel gehaald.

Woensdag
Na heel lang gebroken, van een lange dag, op bed gelegen te hebben besloot ik een nieuwe telefoon te halen. Ik heb voor de SONY XPERIA Z gekozen en wat is me dat een fijn model zeg. Vriend heeft zijn Iphone 4 verkocht en mijn HTC One X overgenomen. Die is daar nu ook helemaal blij mee. Ik ben gelijk bij die goedkopere zaak een bescherming gaan halen voor mijn nieuwe telefoon en een screen protector.

Donderdag
Om 12 uur was het zo ver! Mijn haar ging er weer af. Vriendlief was ondertussen voor zijn tel een bescherming gaan zoeken omdat die oude van mij toch net iets te vrouwelijk is. Collega vroeg nog aan me of ik kon werken maar ik kon niet want het ademen ging me steeds zwaarder. Om half 4 kon ik terecht bij de dokter. Nja, heb dus last van een geblokkeerde rib.

Vrijdag
Jeej, vandaag 28 weken zwanger. Op naar de 29 weken.

Zaterdag
Ik ben nu ook nog eens verkouden, bah. Als dat maar niet erger wordt.

Zondag
Vandaag eindelijk weer internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten