woensdag 14 augustus 2013

Welke schooltas?

3 september start school weer voor mij, het gaat zwaar worden ivm de zwangerschap, bevalling en daarna. Maar we gaan er 100% voor, oké af en toe is er een twijfel of ik het echt zeker weet. Maar die twijfel blijft niet lang omdat ik toch graag verder wil studeren. Ik bedoel als ik nu stop ga ik zeker niet meer terug. Het enige wat ik nog moet regelen is een schooltas want de tassen die ik voorheen gebruikte kan ik nu niet meer gebruiken.

Ik twijfel of ik voor een echte rugzak ga wat wel handiger is tijdens mijn zwangerschap of gewoon voor een normale tas waar alles in kan. De enigste twee boeken die ik heb is een werkboek van Engels en een boek voor Nederlands. Waarom maar twee boeken? Omdat de rest met codes via de computer (internet) gaat. Hiervoor ga ik waarschijnlijk mijn iPad meenemen zodat ik niet op de trage computers van school hoef te gaan en me steeds moet verplaatsen omdat ik wat op moet zoeken. Mobiele telefoons gebruikte we voorheen maar op deze locatie mag het niet maar we zullen zien. Ook moeten mijn 'werkkleding en werkschoenen' mee. Hieronder heb ik een lijstje met tassen waar tussen ik twijfel. 


Eastpak Padded Pakr Rugzak  €39 - €55
  • Kleur:            nvt                                           Inhoud:        24 liter
  • Type:             Padded                                   Gewicht:      0.4 kilo
  • Afmeting:   40x30x18cm                      Materiaal:   Polyester


  • Kleur:              Zwart                             Vakken:        Kleingeldvakje, ruime binnenzak, telefoonzakje
  • Voering:        Textiel                           Sluiting:      Ritssluiting
  • Afmeting:     26x32x11cm             Materiaal:   Hoogwaardig imitatieleer
Even&Odd Handtas €39,95

  • Kleur:              Zwart                             Vakken:      Yelefoonzakje
  • Voering:        Polyester                     Sluiting:      Ritssluiting
  • Afmeting:     25x32x12cm             Materiaal:   Hoogwaardig imitatieleer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten