dinsdag 6 augustus 2013

Wat gaan wij doen?

Wat gaan wij deze maand nou toch allemaal doen? We hebben een belangrijke verjaardag, moeten nog wat voor mijn school halen, babykamer kan deze maand ook zo goed als klaar zijn en we moeten nog wat winkelen. Even een klein overzichtje van wat we allemaal kunnen gaan doen.
Morgen moet ik als het goed is werken maar voor die tijd gaan we even de meubels voor de babykamer monteren en op zijn plek zetten. En wat hebben wij daar een zin in! Eindelijk alles op zijn plek zodat we rustig de aankleding kunnen doen etc. Hier heb ik zo naar uitgeleefd.

Donderdag moet ik om 11 uur bij Eddie's Taartenservice zijn want heel misschien kan ik daar mijn stage gaan lopen. Ik moet er dan wel bij melden dat ik zwanger ben, natuurlijk. Dus misschien dat dat voor hun een probleem is, ik hoop het niet! Die dag is vriendlief trouwens ook jarig. Hij wordt dan 29 jaar! Dus dat wordt ook nog eens een ontbijt op bed leveren voor hem. Al denk ik dat ik een heerlijke lunch voor hem ga maken.

Aanstaande maandag is het weer zo ver! De verloskundige! Het zal wel weer alleen wegen en hartje luisteren zijn maar de 30 weken komen steeds dichterbij dus misschien dat de vervolgafspraak eerder is als normaal. Het blijft heerlijk om naar haar hartje te luisteren, zou het uren kunnen doen.

Ergens deze maand willen we ook de fotoshoot doen, wanneer weten we niet. Ik moet ook nog mijn boeken krijgen voor school en niet te vergeten mijn kleding. Aan het einde van de maand moet ik toch echt nog mijn schooltas halen. Ik moet wel want met een schoudertas kom ik niet ver als ik nog dikker wordt. Is ook zo zwaar nu voor mij.

Dit is een klein overzichtje met de belangrijkste dingen deze maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten