zondag 11 augustus 2013

Update over school

Afgelopen donderdag had ik om 11 uur een gesprek bij de bakker, taartenservice. Net voor ik weg wou gaan ging de deurbel, de postbode stond daar met een pakketje. Het pakketje was van van dijk en daar zaten mijn schoolboeken in. Nou ja boeken, ook een paar codes aangezien het meeste via de computer gaat tegenwoordig. Daarna kon ik onderweg naar het gesprek.
Ik kon al gelijk zeggen dat ik aangenomen ben. Halverwege heb ik aangegeven dat ik zwanger was en dit was voor hem verder geen probleem. Helemaal blij dat ik aangenomen was kon ik dus terug naar huis. Het is nog geen 20 minuten fietsen van mijn huis dus dat valt allemaal mee.
Als school weer begint heb ik vast een stage plek! Volgende week donderdag moet ik even bellen en dan kan ik waarschijnlijk de volgende dag even een dagje meedraaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten