zondag 11 augustus 2013

Afwezigheid

Ik heb sinds afgelopen woensdag niks meer geplaatst. Dit omdat ik donderdag het gesprek voor mijn stage had en we de babykamer gingen doen. En het allerbelangrijkste! Vriendlief was jarig, 29 jaartjes! Vrijdag was ik te moe voor iets en heb ik een paar wasjes gedaan en gestreken voor de kleine. Dat hangt nu allemaal netjes in de kast. 
Gister is de nieuwe vensterbank voor de babykamer geplaatst en het luikje is gemaakt. Sinds vandaag hangen de rolgordijnen, de plafondlamp en de klamboe. Dus de babykamer is zo goed als klaar. Alleen nog even de commode verder inrichten en het badje en dergelijke schoonmaken. Voor de babykamer moeten we het volgende nog halen:
x nachtlampje
x extra beddengoed
x extra aankleedkussenhoes
x mandjes voor de commode
x stoel

Voor de kleine moeten we nog een paar kleertjes, leggings, slabbertjes en sokjes halen. Dit gaan we de aankomende maanden doen. Het scheelt al een hoop dat de kamer zo goed als af is want als ik weer op school zit heb ik veel minder tijd voor dat soort dingen.

Morgen moet ik naar de verloskundige voor de controle. Ik blijf het nog steeds een beetje spannend vinden dit alles. Na de verloskundige ga ik het badje etc, eens even goed schoonmaken en een plaatsje geven. Ik zal dan gelijk even wat foto's maken van de babykamer, een kleine update. Als het echt helemaal af is maak ik gelijk weer een foto om te plaatsen. Aankomende vrijdag als ik 26 weken ben maak ik weer een buikfoto om te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten