zondag 4 augustus 2013

Zwangerschapspagina

Eigenlijk al vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was kon je me vinden op zwangerschapspagina.nl. Op het forum kun je vrouwen vinden die in ongeveer dezelfde situatie zitten als jij. Maar daar blijft het niet bij want je kunt er ook verloskundigen, lactatiedeskundigen, kraamverpleegkundige, kraamverzorgende en voedingsdeskundigen vinden. Dus in het kort een hele handige site!


Zwangerschapspagina.nl is dus een site waar je alles kunt vinden op het gebied van zwanger worden, zwanger zijn, bevallen en zelfs na de bevalling. Je kunt er je eigen verhaal doen maar ook die van anderen lezen. Het is niet alleen voor informatie maar ook voor leuke contacten. 


Ik ben uitgerekend in november dus heb me aangesloten aan de bevallingslijst van 16 nov - 30 nov 2013 om daar mijn verhaal met anderen te delen. Ook lees ik wat anderen te zeggen hebben, wat hun meemaken en hoe hun zwangerschap verloopt. Elke zwangerschap verloopt anders en het is daarom juist nog leuker om jou verhaal te doen met andere zwangere vrouwen. Sommige zijn al moeder en sommige worden (net als mij) voor het eerst moeder. We klagen, zeuren en praten wat af maar soms laten we ook wat foto's zien van onze babybump, babykamer en ander babyspul. Zo kom je misschien toch nog op leuke ideeën voor jou babykamer. Je hebt verschillende onderwerpen waar je in mee kan praten dus voor iedere vrouw wel wat wils.

Mijn gebruikersnaam is trouwens xBLOEMPJE.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten